MEDIÁLNÍ TOP-TEN VYHRÁVÁ EKOSPOL A EVŽEN KOREC

Na mediálním výslunní se v uplynulém roce – po malém zaváhání předloni – opět hřála společnost Ekospol, stejně jako ve většině let předchozích. Jak ukázal monitoring společnosti Newton Media (tisk, online a vybrané TV a rozhlasové pořady), hlavním faktorem tohoto úspěchu byl její šéf Evžen Korec (1 979 příspěvků), který s neutuchajícím zápalem komentuje různé aspekty bytového trhu a ve výsledku byl přítomen v 80 % všech zpráv o společnosti, kterou v roce 1992 založil.

Zdroj a celý text na portálu stavebni-forum.cz

Do čela nejvíce medializovaných developerských osobností se v loňském roce navíc opět vyšvihl Evžen Korec (celkem 1 493 příspěvků). Také v roce 2018 tak úročil zakladatel a hlavní protagonista společnosti Ekospol svou tradičně soustavnou a systematickou práci s médii. Nikdo jiný z developerské branže nenapsal tolik autorských textů jako on!

Zdroj a celý text na portálu stavebni-forum.cz