EKOSPOL povyšuje, Pýcha se stal vedoucím oddělení online marketingu

V měsíci únoru pokračovaly organizační změny v oddělení marketingu. Tento sektor je výrazně posilován a stále více se zaměřuje na efektivní online propagaci a obecně online marketing. 1. února se Adam Pýcha (25) stal zástupcem ředitele sektoru marketingu a zároveň vedoucím oddělení online marketingu. V této funkci bude koordinovat náš tým marketingových specialistů a zodpovídat za veškerou propagaci společnosti v rámci sociálních sítí a internetu jako celku.

„Pýcha v EKOSPOLU sice působí jen několik měsíců, ale za tu dobu opakovaně přesvědčil o svých kvalitách a znalostech. Jmenování je jen logickým důsledkem dosavadních výsledků jeho práce a dokazuje, že talentovaní lidé mají v EKOSPOLU možnost profesního růstu bez ohledu na věk. Nové funkce dají Pýchovi větší možnosti, aby svůj talent k prospěchu celé společnosti ještě více rozvíjel,“ poznamenal Evžen Korec, generální ředitel a předseda představenstva společnosti EKOSPOL.

Adam Pýcha (25) vystudoval mezinárodní vztahy a evropská studia na Univerzitě Palackého v Olomouci. Spoluzakládal společnosti iParťák s.r.o. a Redakce s.r.o. a stál u zrodu portálů Copywriteři.cz a Wordpress.cz. Do EKOSPOLU nastoupil v říjnu 2015. Pravidelně přednáší o online marketingu a businessu pro firmy, středoškoláky a na vysokých školách. Kromě toho se věnuje také tvůrčímu psaní. Má dvě kočky a manželku.