Matyáš Hančl byl jmenován novým ředitelem marketingu
Řízení marketingu převzal Matyáš Hančl, který se stal ředitelem sektoru marketingu. Kromě toho i nadále zůstává hlavním analytikem společnosti.
Třicetiletý Matyáš Hančl před nástupem do EKOSPOLU pracoval ve Středním podnikatelském stavu při Hospodářské komoře ČR a v Národním ústavu pro vzdělávání. Vystudoval ekonomiku a management na Fakultě managementu Vysoké školy ekonomické v Praze. Ve volném čase se věnuje vědecké činnosti a rád pravidelně navštěvuje ZOO Tábor.
„Situace rezidenčního developmentu se nachází ve velmi specifické situaci, kdy kvůli neuvěřitelným průtahům při povolování nových staveb a extrémnímu nedostatku nových pozemků poptávka výrazně převyšuje nabídku. Jako analytik dlouhodobě sleduji situaci na pražském rezidenčním trhu a mám o něm poměrně detailní přehled. Tyto znalosti trhu využiji při plánování a realizaci marketingových kampaní,“ prohlásil Hančl.